sunnuntai 28. toukokuuta 2017

Hän on täällä tänään: Wikke Femke v.d. Korte Toren "Wilma"

Mistä sitä aloittaisi.. Matkan varrella olen jossakin kohtaa kysässyt Nillen kasvattajan pentusuunnitelmia. Tammikuussa sain suunnitelmista tiedon. Sitten alkoikin odottaminen.. Huhtikuun alussa pennut syntyivät 2 narttua ja 4 urosta. Varaus toiseen narttuun tehtiin. Sitten alkoi odottaminen. Olin saanut joitakin kuvia sekä videoita. Salossa näyttelyn jälkeen tapasimme Godelieven. Hän näytti minulle paljon tyttöjen kuvia. Jatkui vielä odotus.

Perjantaina lähdin matkaan ystävien kera. Lento lähti varhain aamulla. Schipoliin päästyämme otimme junan jolla matkustimme Nijmegeniin. Godelieve oli siellä meitä vastassa. Ajoimme hänen luokseen katsomaan pennut. Sydämestäni oli toinen tytöistä saanut jo kuvien perusteella paikan. Tämä tyttö oli SE joka ensimmäisenä tuli luokseni <3 Katselimme ja leikimme pentujen kanssa kunnes tuli hetki että lähdimme käymään Hotellillamme. Hotelli oli Japanilais tyylinen nimeltään Konbanwa. Iso viihtyisä huone. Jätimme tavarat huoneeseen jonka jälkeen suuntasimme bussilla Nijmegenin keskustaan. Siellä kulutimme "ostos" kadulla reilut paeituntia ristiin rastiin kulkien. Hintataso oli aikalailla Suomen tasolla. Ostosten jälkeen seikkailimme bussiasemalle. Löysimme bussin jolla pääsimme takaisin pentujen luokse sekä päivälliselle. Vietimme iltaa siellä tehden myös paperit pennuista. Illalla saimme kyydin jälleen hotellille.

Lauantai aamuna heräsimme varhain. Pakkasimme tavarat ja kävimme aamiaisella. Aamulla Godelieve tuli noutamaan meidät. Lähdimme Arnheimiin nuorten koirien päivään. Siellä vietimme muutaman tunnin seuraten kehää. Tästä suuntasimme Godelievelle. Nautimme päiväkahvit jonka jälkeen laitoimme tavarat jälleen kasaan. Godelieve lähti saattamaan meidät Schipoliin. Lähtöselvityksen jälkeen jätimme haikeat jäähyväiset toki vuoden päästä voimme tavata :)

Lentokentällä kaikki sujui hyvin sekä itse lento kotimatkaa myöden. Nyt alkaa Wilman Suomalaistaminen :)

Saanen esitellä:
Wikke Femke v.d. Korte Toren "Wilma"